Forum
  Logga in   Registrering

file vaccumklockor

Mer
07 nov 2019 15:03 #1176 av kenhan
vaccumklockor skapades av kenhan
Hej

Internetlänkar verkar försvinna i texten.

Jag har "avlänkat" dem här och hoppas det fungerar!

www.ebay.com/itm/Motorcycle-Carburettor-Synchronizer-4-Cylinder-Vacuum-Gauge-Tool/362798542773?hash=item54787a6fb5:g:xc4AAOSwwkxdnYNJ
www.ebay.com/itm/Motorcycle-Carb-Carburetor-Fuel-Vacuum-Synchronizer-Tool-Balancer-Gauge-Kit/174085911347?hash=item2888543333:g:JOUAAOSw1lFdp3NR

Hälsn
/Kenneth

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
26 nov 2019 19:11 #1183 av kenhan
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Hej, det är något jätteskumt med min access till forumet eftersom det dels inte går att svara på en tråd och tydligen fungerar inte viss info att skicka.
Jag skickar en text att söka på istället:
Gå in på ebay.com och sök med detta
"Portable Fuel Vacuum Carburetor Synchronizer Carb Balancer Sync 4 Gauge Set New"
Du kommer att finna ett antal alternativ på klockor med rimliga priser. Jag köpte för några år sedan dem som har följande text "Motorcycle Fuel Vacuum Carburetor Synchronizer Tool 4 Carb Sync Gauge 4 Cylinder". De var lite plastiga och jag skulle hellre idag köpa dem i röd väska som har metall regulatorer. De fungerar dock så de är ok för priset. Ska du vara proffsig med original får du lägga ut betydligt mer när de någon gång finns ute på ebay.
Hälsn
/Kenneth

Mer
28 nov 2019 19:39 - 28 nov 2019 19:40 #1185 av Per_W
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Morgan Carbtune funkar bra.
Enkelt att jämföra alla 4 bredvid varandra då det är staplar. Bara att installera som beskriver med strypningarna.
Ev smalare slangar närmast förgasarna som Mikuni TMR har. Honda original med rör som fästs i förgasarna funkar nog med slangarna direkt

Länk måste läggas i via editor och bildlänk, symbol som liggande 8
Morgan Carbtune eBay UK

Mina CB750 originalförgasare funkar bra med bänk tuning, 3-4 mm borr på insugssidan som referens. Mina Smoothbore VM29 likadant då de saknar uttag för klockor.
Last edit: 28 nov 2019 19:40 by Per_W. Orsak: korr

Sidan laddades på: 0.340 sekunder