Forum
  Logga in   Registrering

file Träffar

Mer
30 aug 2019 10:54 #1143 av JD
Träffar skapades av JD
Hej
Jo, som synes råkade jag nu komma in på hemsidan och vill då passa på att uttrycka mitt gillande angående årsträffen vid Tydingesjön och inte minst, både gamla och nya bekantskaper, som jag gjorde i sammanhanget. Vissa herrar var till och med så pass diplomatiska att de påstod att de gillade min BistroBobber, speciellt några av tyskarna, vilket naturligtvis gladde mig.

Efter att jag av någon oklar anledning inte närvarade vid MC-träffarna i Killhult/Svensköp under sommaren 2018, besökte jag faktiskt alla fyra träffarna (sista onsdagen i varje sommar-månad) denna sommar. Träffarna har numera antagit oanade proportioner med både hojar och samlarbilar, framför allt jänkare. Det var helt enkelt proppfullt av både människor och fordon. Inte en spot var ledig och smärre kaos uppstod...

Det som slog mig mest i sammanhanget, förutom de fantastiska hamburgarna, var att jag aldrig tidigare under dessa träffar mött så många CHCS-medlemmar. Både Kennet från Höör och Rolf från Kivik var nämligen närvarande. Roffe är ju i och för sig som jag själv, stambesökare där...

Psssst! Denna helg har delar av Guldvingeklubben sin årliga träff på Rökeriet vid Yngsjövägen 222, strax utanför min husknut. Får väl skutta nerom och ta lite flaska med tjejerna efter att pågarna somnat, vissa råkar nämligen, så att säga, bli aningen överservarade. Under lördagskvällen lirar mina vänner Tomas Tillberg och Magnus Persson bikermusic för gästerna.

Men först ikväll fredag, Chet Baker-afton på Auseum i Åhus. Lirar och sjunger gör mina goa vänner Anna-Lena Brundin och Jan Sigurd, vilka har en trumpetare och kompband med sig...

Alltså ikväl Baker-afton och imorgon Biker-afton...

Vi hörs kanske...

Photo by Perka (Ni vet han med IXI på reg.skylten)
Bilagor:

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
03 sep 2019 22:14 #1145 av JGSGreken
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Hej JD
Jag vill passa på att tacka alla som kom på årsträffen.

Sen vill jag också säga att Klubbmedlem Kent Borg åxå var i Killhult.

Roffe

Mer
04 sep 2019 10:01 #1146 av Honda4
Ser att du valt ut mitt bästa foto på dig..
Har drygt 500 bilder o. 8 videor till på årsträffen..

Annars heter jag
Per
Alias: Honda 4
Retired Turbo Perioneer

Mer
04 sep 2019 11:30 #1147 av JD
Hej Per
Så bra. Hoppas att jag får se ett antal av dina bästa bilder från träffen i kommande nummer av Magazinet. Och gärna även lite nya bilder till hemsidans galleri, vari det tydligen inte hänt något sedan 1924.

Alternativet är ju en länk till bilderna på din hemsida. Eller vad tycker ni andra?
Svara gärna innan julruschen...
Mvh
J.D.

Sidan laddades på: 0.349 sekunder