Tack J.D. för din input, har gjort följande ändringar:
"Angående annonser, exempelvis "säljes", skulle jag önska en större grad på texten som finns i annonserna
Vilket även gäller övriga avdelningar på hemsidan som innehåller samma ynkliga grad på texten."
Textstorleken som används på sidan styrs av den aktuella mallen för sidan, dvs om man inte vill "ful-ändra" så ärvs textstorleken i annonser (och på mer eller mindre all text på sidan, inte bara under Annonser) från mallen. Jag har bumpat upp storleken, bättre? Om jag drar upp det ytterligare kommer ex textstorleken i forumet gör att det ser ganska fult ut.
"Samt, då man klickar på eventuella bilder i en annons, skulle väl dessa kunna bli betydligt större än vad de blir för närvarande.
Dessutom kan kanske det nu börjar bli dags att justera "klockan" till rätt tid vad gäller rubriken "Senaste inlägg"."
Har justerat, bättre?
"Kunde teknikern dessutom kan ändra datum till svensk standard gällande rubrikerna under överrubriken "Säljes" på entrésidan,
...vilket väl inte bör vara något problem med en så pass "avancerad" hemsida."
Ändrat
"Jovisst, det går att zooma in skärmen med ett par, tre steg, men det gör ju inte bilderna mycket större..."
Har dragit upp maxgränsen för bredd och höjd till 1200px, ska bara funka för nya annonser (då de befintliga redan har "bearbetats"). Funkar?