Forum

file Garageträffen i Stora Höga

Mer
15 apr 2016 04:38 #398 av Leif K
Leif K skapade ämne: Garageträffen i Stora Höga
Vädret är nog det man kollar mest när man arrangerar en träff, hela veckan har det växlat mellan sol och regn, mest regn, därför blev man extra glad när man såg prognoserna på torsdagskvällen, bara sol både på Klart.se och SMHI.
Fredag morgon och båda hade regn i princip hela lördagen, sen går man förbi Tv:n och där har man sol eller har dom inte orkat göra en ny prognos nu på morgonen.
Bara att vänta tills i morgon så får vi se hur det blir men bäst att ta fram party-tältet utifallatt.
Mhv Leif Karlsson från Stora Höga
PS. vet att aprilvädret är svårt att spå sen min tid som "meteorolog" på F15 men tycker det blir sämre ju mer datamaskiner dom får. DS

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
18 apr 2016 04:46 #400 av Leif K
Leif K Svarade på ämne: Garageträffen i Stora Höga
Då var garageträffen över för denna gången det var nästan 40 besökare denna gången också ungefär som förra året och vi slapp regnet.
Hur gick det då? Ungefär som vanligt det vill gärna bli så att man köper mer än man säljer men i princip är alla mina 750 delar borta det finns en ram F1 med tillbehör men den hämtas i slutet av månaden. Tidigare i veckan sålde jag min CX 500 men nu i helgen kom det in en CB 500 Four i garaget i stället.
Köpte även en CB 350 Twin i delar, kanske ett racing projekt så där kommer det ut en hel del originaldelar till försäljning i det jag brukar kalla "Eftermarknaden i Stora Höga".
Har med största sannolikhet även sålt min CL 175 , enda exet i Sverige.
Hälsningar och vi hörs, nästa helg blir det Anderstorp Motorbana och Classic Racing licenskursen.
Leif

Be Logga in ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.315 sekunder