Forum

file Hemsidans funktion ?

Mer
05 dec 2018 11:16 #1028 av pontiac
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Hej har lite funderingar över Honda klubbens funktion o framförallt hemsidans..är ju ny medlem o kanske begär för mycket?.
Har försökt skicka lite länkar till bra personer i USA som kan hjälpa till med både delar o kunskap vid renoverandet för att fylla på med lite nytt på hemsidan; det finns ganska många overthere som är superduktiga o trevliga o hjälpsamma..
Tyvärr kommer mina mail tillbaka som ett brev på posten; meddelandet är "rejected", kollar vidare och anledningen är att mailboxen är full hos mottagaren.
Kanske en petitess för dom som kör rallyn o umgås i lokala gäng men för oss "ÖVRIGA" Honda ägare är hemsidans funktion A o O om man ska vara med i nån märkesklubb o betala en årlig avgift.
Trist att behöva påpeka men såg slutet på CBX klubben häromåret där aktiviteten successivt dog ut framförallt pga en bristfällig hemsida.
Nån mer som har funderingar eller är jag ute o cyklar ?

Lars-Erik Andersson
Örebro
CBX 1000-1978
Cb1100-2013
.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
05 dec 2018 13:00 #1029 av Peter T
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Hej Lars-Erik.
Tack för ditt inlägg och vi jobbar på att få hemsidan så lättanvänd som möjligt.
Vet inte vad som orsakar ditt problem men om du sänder mig de länkar du vill ha publicerade så skall jag ta tag i frågan. Peter Thornström (En av två webbmasters) Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
05 dec 2018 13:02 #1030 av Peter T
Hej igen.
Jag var tvungen att godkänna ditt inlägg för att det skulle dyka upp vilket var konstigt. Peter T.

Mer
05 dec 2018 15:26 #1031 av pontiac
tack för snabbt svar skickar några toppen killar jag haft att göra med overthere
till din personliga mailadress så får vi se.Finns några fler tex TIMS CBX som är helt ok o garanterat seriösa annars var försiktig med jänkare....... Trump är väl ett bra exempel....

Mer
07 dec 2018 21:24 #1032 av pontiac
Ropade visst hej för fort.... skicka ju några bra länkar på goda Honda jänkare till Peter T:s egen mail adress i Onsdags men inget händer... har det kommit fram eller ? Om så varför inga uppdateringar på hemsidan? Trevligt med feed back att meddelande/mail gått fram även om man inte har tid att lägga in direkt.
Vad är felet så här kan inte en Honda sida fungera !
Länksidan i nuvarande skick är ju knappast ok tex CBX klubben är ju nedlagd för några år sen men länk finns fortfarande.....
Bara att prova att öppna länkar ni hittar många med felmeddelande...
Är just nu ganska besviken på Classic Honda hemsidan.... motsvarar inte alls förväntningar.
Gnällig javisst men ska klubben överleva måste nått ske ingen betalar årsavgift för nått som inte funkar alls.
mvh
Lars-Erik

Mer
08 dec 2018 11:46 #1033 av Peter T
Hej Lars-Erik.
Bra med höga ambitioner och snabba ryck, dock är några dagars fördröjning inte så allvarligt.
Jag har fått dina länkar, vi tittar på dom och återkommer. Hemsidan behöver en hel del uppdateringar, kanske till, och med en större ombyggnad.
Tag det lugnt, Rom byggdes inte på en dag, och hemsidans utveckling är under diskussion. Kom till Mc-mässan så får vi höra dina idéer.
Peter Thornström..

Sidan laddades på: 0.785 sekunder