Forum

file Redigerat inlägg

Mer
07 jan 2016 22:12 - 07 jan 2016 22:39 #227 av JD
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Om man har redigerat ett inlägg, vilket jag faktiskt gjorde för några straxar sedan, samt om man vill, att andra ska få en hint om att man redigerat ett inlägg, alltså då menar jag väsentligt.

Jaa, då borde kanske även en sådan manöver hintas på entré-sidan, typ som nyheter inom "Köp & Sälj" och "Nya Inlägg". Har kanske Herr Konstruktör funderat på det? Inte!

Jag menar med ett så avancerat program, hemsida eller vad det nu kallas, så ska man naturligtvis även kunna välja om en sådan manöver ska hintas på entré-sidan, Eller kanske inte, d.v.s. om det endast rör sig om ett eller flera minrde stafvel så behvös ju itne dätt?
:whistle:

Och du, "Karma" precis här till vänster, vad menas med det? Eftersom Karma enligt min gamle filosofilärare, åtminstone då för tiden, stod för typ "Summan av en människas handlingar under livet bestämmer hennes nästa liv".

Jag har alltså fortfarande noll i Karma-barometern. men är det bra eller dåligt? Och om jag, beroende på svar, skulle vilja förändra min Karma, alltså endast här på sidan, hur gör jag då?
J.D.
Last edit: 07 jan 2016 22:39 by JD.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.825 sekunder