Forum

file sälj annonser

Mer
04 jan 2016 16:43 #215 av Riklund50
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Hur tar man bort annonser när man har sålt .

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
06 jan 2016 21:46 - 07 jan 2016 21:57 #223 av JD
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ja, där ser man sa Woddy Herman! Frågan var alltså inte så enkel som denne datornovis trodde... För att inte tala om svaret. Naturligtvis ska ingen skugga falla över Rolf, vilken lagt ner en massa arbete på CHCS:s nya hemsida.

Men vad är det för gökar som i nådens år 2015 (eller...) konstruerat en hemsida, eller ett program, eller vad det nu kallas, vari man inte kan ta bort en säljannons. Eller inlägg som "någon" dagen efter ångrar, exempelvis för att "någon" varit gravt överserverad då inlägget författades.

Eller som Alfred E. Neuman ofta funderade över i MAD "Vaddå, jag dyster!"
J.D.

Psssst! Vem är det som alltid måste veta "ORSAK FÖR REDIGERING"? ...Oavsett så brukar oftast ORSAKEN helt enkelt vara... PÅ GRUND AV ANLEDNING!
Last edit: 07 jan 2016 21:57 by JD.

Mer
07 jan 2016 11:09 #225 av Riklund50
Vi kan inte radera för vi har ingen radera knapp vi har en redigera knapp istället dom som har hand
Om sidan har en sådan radera knapp vi får avvakta vi kommer att få en sådan hoppas jag.

Mer
07 jan 2016 21:21 #226 av JGSGreken
Hej
Som sagt var så kan endast den som är moderator deleta/tabort ett inlägg.
Vi kommer att åtgärda detta så fort som möjligt.
Under tiden får ni maila eller SMS:a rubriken på aktuell tråd.till mig eller Leif. Så tar vi bort den så snart vi kan.
Med vänlig hälsning
Roffe (Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. 0705860755

Sidan laddades på: 0.499 sekunder